Crearea opțiunii, Creați un grup și alegeți setările acestuia - Grupuri Google Ajutor
Crearea unui segment de public Aveți nevoie de permisiunea de editare pentru proprietatea în care doriți să creați publicul.
Mai puțin Sfat: Aflați mai multe informații despre Microsoft Forms sau începeți lucrul imediat și creați o anchetă, un test sau un sondaj.
Fiecare proprietate poate conține maximum 2. Dacă un cont de manager Google Ads reprezintă unul dintre cele zece conturi, segmentul de public va fi disponibil pentru toate conturile subordonate ale contului de manager respectiv.
Configuratorul Orange Young
Puteți să publicați un segment de public într-un număr nelimitat de conturi fără scopuri publicitare, cum ar fi Optimize sau Analytics. Puteți publica maximum 50 de segmente de public într-o proprietate Google Analytics și maximum 20 de segmente de public într-o proprietate Google Analytics standard. Dacă bazați un segment de public pe parametrul Data sesiunii, trebuie să publicați segmentul de public cu cel puțin 5 zile înainte de data sesiunii pe care doriți crearea opțiunii o înregistrați.
Analytics completează segmentele de public din Crearea opțiunii de căutare și Rețeaua de display cu date din ultimele 30 de zile, însă completarea nu se bazează pe Data sesiunii. Noi opțiuni de configurare a segmentelor de public Noul segment de public se va baza în mod prestabilit crearea opțiunii date din vizualizarea de raportare actuală.
Utilizatorii eliminați din vizualizarea folosită vor fi eliminați și din segmentul de crearea opțiunii.
Crearea și editarea seturilor de opțiuni globale (liste verticale)
Pentru a modifica vizualizarea, dați clic pe Modificați, selectați o vizualizare nouă, apoi dați clic pe Pasul următor. Definiți publicul vizat. Puteți face următoarele: alegeți dintre definițiile de segmentele de public preconfigurate: Toți utilizatorii: toți utilizatorii site-ului sau ai aplicației care au deja cookie-urile crearea opțiunii publicitate sau codurile publicitare mobile necesare; Utilizatori noi: utilizatorii care au desfășurat doar o sesiune pe site-ul sau în aplicația dvs.
Această opțiune folosește tipul de potrivire conține și se potrivește cu orice adresă URL care conține șirul introdus aici. Dacă nu există rezultate în primele 1.
Centrul de ajutor pentru afaceri
În acest caz, puteți copia și insera adresa URL dintr-un browser sau dintr-o altă sursă de adrese URL, cum ar fi o foaie de calcul. Utilizatorii care au finalizat o conversie a obiectivului: dați clic pe pictograma Modificați și crearea opțiunii obiectivul din meniu.

Pentru această opțiune, trebuie să fi configurat deja Obiectivele Analytics. Utilizatorii care au finalizat o tranzacție: această opțiune este deja configurată pentru a include toți utilizatorii care au efectuat cel puțin o tranzacție.
Crearea și editarea seturilor de opțiuni globale | Microsoft Docs
Importați un segment. Consultați, mai jos, Importarea unui segment.

Indiferent de metoda aleasă pentru a crea segmentul de public, veți vedea o estimare a dimensiunii publicului în Utilizatorii din ultimele șapte zile. Această valoare este stabilită de numărul de utilizatori care au întrunit condițiile dvs.
Crearea și modificarea segmentelor de public
Aceasta este doar o estimare a numărului de vizitatori viitori care vor întruni criteriile dvs. În majoritatea cazurilor, numărul de utilizatori dintr-o listă de remarketing Google Ads va fi mai mic decât numărul total al utilizatorilor site-ului sau aplicației, deoarece mulți dintre utilizatori nu au cookie-urile de publicitate sau ID-urile publicitare mobile necesare.

De exemplu, comparați dimensiunea listei de remarketing Toți utilizatorii cu valoarea Analytics Utilizatori din raportul Prezentare generală a publicului pentru a vedea diferența. Puteți observa o diferență de dimensiune între listele de remarketing Google Ads folosite pentru Rețeaua de display și cele folosite ca liste de remarketing pentru anunțurile afișate crearea opțiunii Rețeaua de căutare RLSAchiar și atunci când se bazează pe același segment de public.
Listele pentru Rețeaua de display pot acumula mai mulți utilizatori, deoarece acestea pot include utilizatori din parametrii Vârstă, Sex și Categorii de interese, în timp ce listele RLSA nu pot face acest lucru. Din motive de confidențialitate, dacă adăugați utilizatori în liste pe baza datelor trimise la Analytics prin Protocolul de măsurare Analytics Standard și sau prin Importarea datelor la interogare AnalyticsAnalytics va avea la dispoziție 30 de zile pentru a adăuga utilizatori în Rețeaua de căutare și Rețeaua de display aflați mai multe.
Acesta definește un set de opțiuni. Atunci când un set de opțiuni se afișează într-un formular, acesta utilizează un control de listă verticală. Atunci când se afișează în Găsire complexă, utilizează un control de tip listă verticală.
Rețineți că, dacă nu ați configurat manual eșantionarea prin intermediul sampleRate analytics. Eșantionarea Google Analytics crearea opțiunii afecta estimarea dimensiunii unui segment de public, dar nu și segmentul de public.
- Disponibilă numai dacă meniul retuşare este afişat prin apăsarea P şi selectarea Retuşare când o imagine retuşată sau originală este afişată în redarea cadru întreg.
- Meniul retuşare: Crearea copiilor retuşate
- Лишь едва слышно шуршали лопасти вентиляторов охлаждения мониторов да доносилось ровное дыхание Дэвида в микрофон, почти прижатый к его рту.
- Recenzii despre câștigarea de bani pe internet
Setați valoarea la orice număr de la 1 la Introduceți un nume pentru segmentul de public, apoi dați clic pe Pasul următor. Dacă aveți un cont de manager Google Ads, acesta va fi inclus printre criteriile de eligibilitate Google Ads. Dacă publicul include vârsta, sexul sau oricare dintre parametrii de interes, puteți să publicați acel segment de public numai în Google Ads Rețeaua de display și în Analytics.
Dacă segmentul de public este definit folosind secvențenu puteți publica segmentul respectiv în Analytics.

Dați clic pe OK, apoi pe Publicați. Atunci când creați un segment de public crearea opțiunii pentru rețeaua de display, Analytics populează lista cu date care acoperă până la 30 de zile, astfel încât să o puteți folosi în 24 — 48 de ore.
Crearea unui formular cu Microsoft Forms
Dacă aveți la dispoziție date din mai crearea opțiunii de 30 zile, Analytics va folosi datele pe care le dețineți. Analytics nu poate completa segmentele de public pentru Rețeaua de căutare. Dacă folosiți importarea la interogareAnalytics completează și segmentele de public de fiecare dată când adăugați o nouă schemă de crearea opțiunii la interogare și când datele privind importarea la interogare sunt disponibile. Crearea unei definiții pentru segmentele de public Dacă nu doriți să folosiți un segment de public recomandat, dați clic pe Creați un segment de public pentru a crea un segment de public pe baza unui segment definit de dvs.
Numele care identifică grupul în liste și mesaje. Folosiți aceste reguli: Numele pot avea maximum 73 de caractere. Folosiți nume care vă ajută să le identificați ușor scopul. E-mail către tot grupul Adresa de e-mail folosită pentru grup.
Consultați segmentele de public pentru remarketing pe care le creați. Generatorul de segmente de public, niciun filtru definit După ce configurați segmentul de public, dați clic pe Aplicați.
ING Bank lansează o opţiune care permite clienţilor să îşi creeze un card de credit virtual
Definirea crearea opțiunii Dacă definiția segmentului de public are o condiție Excludeți, va apărea o casetă de selectare suplimentară și veți avea opțiunea de a elimina permanent sau temporar utilizatorii din acel segment de public. Aflați mai multe Dacă definiția segmentului de public are filtre la nivel de utilizator, va apărea opțiunea Zile de retrospectivă.
- Беккер узнал голос.
- Creați un grup și alegeți setările acestuia - Grupuri Google Ajutor
- Джабба нажал на клавиатуре несколько клавиш, и картинка на экране изменилась.
- Indicator opțiuni binare macd rs
În cazul opțiunii Zile de retrospectivă, utilizatorii care au întrunit criteriile privind publicul în timpul crearea opțiunii respective vor fi adăugați în segmentul de public data viitoare când inițiază o sesiune pe site-ul dvs. Aflați mai multe despre modul de evaluare a filtrelor.
Creare pagini web, clasa a 9a
Importarea unui segment Puteți să importați un segment pe care să îl folosiți ca bază pentru segmentul de public. Atunci când definiți un segment de public, dați clic pe Importați un segment, apoi alegeți dintre segmentele disponibile în proprietatea actuală.