Blog

Cafea Sanatate Pura

cafea-sanatate-pura-beneficii-flp-coffee-roastery-cafea-proaspat-prajita

Daca va ganditi sa renuntati la cafea proaspat prajita, cercetatorii japonezi va spatuiesc sa pastrati acesta licoare energizanta in meniul zilnic. Mai jos va prezentam beneficiile acestei licori, cafea sanatate pura pentru toata lumea.

Chiar si pentru o vedere foarte buna , cafeaua proaspat prajita este un adevarat atu in lupta cu pierderea vedereii. Puteti testa chiar acum daca aveti o vedere perfecta, prin descoperirea numarului din imagine.

Daca vezi:

3246 – ai astigmatism si miopie | 3240 – ai astigmatism fara miopie | 1246 – ai miopie | 1240 – ai vedere normala

Cafeaua este un aliat important pentru sanatatea ta, dupa ce te vei convinge poti accesa acest magazin de cafea pentru a cumpara cafea online, din aceasta prajitorie de cafea FLP Coffee Roastery.

  • Cafeaua previne Diabetul de Tip 2. Un studiu realizat de catre un grup de cercetatori din Canada arata ca un consum moderat de cafea (adica o cana, maximum doua pe zi) este absolut inofensiv in orice etapa a ciclului reproductiv, inclusiv sarcina sau alaptare. Dar, evident, nu aceasta este cea mai grozava descoperire dintre toate. In ultimele luni, prima pagina a ziarelor de medicina din intreaga lume a fost tinuta de o stire senzationala: dupa ce au analizat datele a 126.000 de oameni, timp de 18 ani, cercetatorii de la Harvard au calculat ca, in comparatie cu cei care nu consuma cafea, bautorii de cafea sunt mult mai putin expusi riscului de a se imbolnavi de diabet de tip 2.
  • Cafeaua protejeaza de boala Parkinson, cancer la colon, pietre la rinichi si ciroza hepatica. Se pare ca, gratie pasiunii noastre pentru cafea, suntem protejati de Parkinson in proportie de 80%, de ciroza hepatica 80%, de pietrele la rinichi 50% si de cancerul de colon in proportie de 25%.
  • Antioxidantii din cafea fac minuni. Exista studii care leaga anumite beneficii (protectia anti-Parkinson, performantele atletice, cresterea capacitatilor intelectuale) de continutul ridicat de cofeina, dar altele se datoreaza antioxidantilor din compozitie, care protejeaza celulele si au un efect antiinflamator puternic. De asemenea, cafeaua contine substante ce reduc concentratia de glucoza din sange, protejeaza celulele si au efect antiinflamator si antireumatic. Cercetatorii incurajeaza consumatorii de cafea sa nu se simta vinovati pentru mica lor placere, dar nici sa nu exagereze. (dr. Tomas De Paulis, cercetator la Vanderbilt University’s Institute for Cofee Studies).
  • Cafeaua stimuleaza glandele salivare. Simti ca uneori ti se usuca gura (termenul medical pentru acest sindrom este xerostomie), ca si cand ai fi vorbit prea mult sau ai fi luat un antibiotic amar? Ei bine, ca sa scapi de acest necaz, cercetatorii polonezi te sfatuiesc sa bei un cappuccino! “Dupa cinci minute de la ingerarea a 150 gramede cappuccino, este stimulata secretia salivara si sunt imbunatatite dictia si functiile vorbirii. Acest efect benefic se mentine intre 30 de minute si patru ore”, spun cercetatorii.
  • Cafeaua iti imbunatateste starea de spirit. O cana de cafea bauta la micul dejun iti poate face ziua mai buna, spun cercetatorii de la University of Wales, College of Cardiff, din Marea Britanie. Cercetatori britanici explica: “Cafeaua completeaza beneficiile evidente asupra functionarii creierului (imbunatatirea capacitatii de concentrare, a memoriei si a gandirii logice).
  • Cafeaua vindeca herpesul. Da, cafeaua are proprietati antivirale, spun cercetatorii japonezi, care au testat (in vitro) 15 tipuri de cafea (8 obisnuite si 7 instant), adaugand o solutie slaba de cafea peste anumite culturi de celule infectate cu virusul herpetic. Au descoperit astfel ca in extractul de cafea (indiferent de tipul folosit – macinata, instant sau decofeinizata – sau de locul in care a fost cultivata) exista un ingredient care distruge virusul prin contact direct si impiedica raspandirea lui la celelalte celule invecinate.
  • Cafeaua ajuta la combaterea depresiei. Un studiu efectuat de Institutul National de Sanatate din SUA a descoperit ca persoanele care beau in medie patru cesti de cafea pe zi sunt cu 10% mai putin predispuse depresiilor, decat cele care nu consuma niciodata cafea. Intrucat efectul in cauza nu s-a putut observa in urma consumului altor bauturi cofeinizate (bauturi acidulate, de pilda), responsabila cu starea pozitiva de spirit nu este cofeina, ci antioxidantii din boabele de cafea.
  • Cafeaua reduce predispozitia catre suicid. Un studiu de amploare efectuat de Harvard School of Public Health a scos in evidenta o statistica impresionanta consumul de 2-4 cesti de cafea pe zi reduce predispozitia spre suicid a barbatilor si femeilor cu pana la 50%. Pe de alta parte, un studiu finlandez pune in prim plan efectele excesului de cafea asupra sanatatii mentale. Rezultatele cercetarii in cauza arata ca persoanele care beau intre 8 si 9 cesti de cafea pe zi prezinta o susceptibilitate crescuta catre comiterea actului suicidal, comparativ cu bautorii cumpatati.
  • Cafeaua este un stimulent puternic al creierului. Cafeaua creste substantial randamentul cerebral si fizic, fiind folosita de multi atleti inainte de intrarea in competitii. Cofeina creste numarul acizilor grasi care circula in fluxul sanguin, sporindu-se astfel performanta sportiva.
  • Cafeaua creste nivelul de inteligenta dobandita. Cafeaua blocheaza neurotransmitatorii creierului asociati cu somnolenta, imbunatatind temporar functia cognitiva. Timpul de reactie, vigilenta, atentia si gandirea logica, toate functiile complexe ale creierului asociate cu inteligenta dobandita, ating un randament superior sub efectul consumului de cafea.
  • Cafeaua te ajuta sa arzi grasimi. Trebuie sa stiti ca majoritatea suplimentelor alimentare destinate arderii grasimilor contin cafeina. Motivul pentru care cafeaua este ingredientul principal in acestea este acela ca este una dintre putinele substante naturale care ale caror abilitati de ardere a grasimilor au fost dovedite stiintific. Studiile au aratat ca, in fapt, cafeina poate creste rata metabolica in jur de 3-11%. Alte studii au aratat ca aceasta substanta, cafeina, poate creste rata de ardere a grasimilor cu 10% in cazul persoanelor obeze si cu 29% in cazul persoanelor normoponderale. Totusi, trebuie sa stii ca este posibil ca aceste rate sunt mai scazute in cazul persoanelor care consuma cafea in mod regulat. 
  • Cafeaua contine substante nutritive importante. Cafeaua este mai mult decat o apa colorata aromata placut. Majoritatea substantelor nutritive prezente in boabele de cafea nu sunt distruse in procesul de prelucrare si preparare. Trebuie sa stii ca o ceasca contine:
    – riboflavina (vitamina B2): 11% din doza zilnica recomandata.
    – acid pantotenic (vitamina B): 6% din doza zilnica recomandata.
    – mangan: 3% din doza zilnica recomandata.
    – potasiu: 3% din doza zilnica recomandata.
    – magneziu: 2% din doza zilnica recomandata.
    – niacina: 2% din doza zilnica recomandata.
    Poate ca la prima vedere nu pare mare lucru, insa majoritatea bautorilor de cafea nu se limiteaza la o singura ceasca de cafea pe zi. Iar daca bei 3-4 cesti de cafea pe zi, cantitatea de substante nutritive ingerate creste rapid si semnificativ pentru dieta ta zilnica. 
  • Cafeaua protejeaza ficatul. Ficatul este un organ uimitor care indeplineste cateva functii vitale pentru organismul nostru. Exista cateva afectiuni destul de comune care afecteaza in principal ficatul, incluzand hepatita si boala ficatului gras, iar multe dintre aceste afectiuni pot conduce la o boala numita ciroza. Ciroza este o afectiune din cauza careia celulele ficatului sunt distruse, iar tesutul normal si functional al ficatului este inlocuit de tesut cicatricial care nu poate indeplini functiile de baza ale ficatului. Studiile au demonstrat ca unul dintre principalii aparatori ai ficatului impotriva cirozei este cafeaua. Persoanele care beau 4 sau mai mult de 4 cesti de cafea pe zi au un risc cu pana la 80% mai mic de a se imbolnavi de ciroza.

Ingredientele benefice din cafea

Un studiu japonez a decoperit ca persoanele care beau cel putin o ceasca de cafea simpla pe zi isi reduc riscul dezvoltarii hemoragiilor cerebrale sau a atacurilor vasculare cerebrale cu pana la 20%. Cafeaua ramane o bautura sanatoasa si daca este decofeinizata. De altfel, oamenii de stiinta sustin ca o concentratie prea mare de cofeina poate conduce la deshidratare si la cresterea starii de anxietate, de aceea cafeaua prea tare poate sa aduca mai multe deservicii organismului, decat beneficii. Bautorii de cafea primesc zilnic o doza importanta de antioxidanti, crom si magneziu, care ajuta la reglarea nivelului de glicemie in sange, ajutand organismul sa dozeze in mod corect secretia de insulina. Principalele ingrediente din cafea sunt

– cofeina
– tanina
– tianina
– xantina
– spermidina
– gaiacol
– acid citric
– acid clorogenic
– acetaldehida
– spermina
– putrescine

Pentru mai multe informatii despre cafea nu ezitati sa vizitati si pagina ogiciala de Cafea de pe Wikipedia

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

X
{"cart_token":"","hash":"","cart_data":""}